5/05/2009

動漫刊【MIND】第二期經已出版!


動漫雙月刊【MIND】經已出版,第二期繼續刊載Any編繪的16版漫畫《女校!男生!》下集;另有漫畫小品《趕不上潮代》;由Garrett, Lan以及Chiya繪畫的彩色插圖;精彩的香港動畫師"貓室"主腦John Chan專訪,動漫畫介紹專欄等等。

擁有32版精彩內容的動漫雙月刊《MIND》第二期,可於各大漫畫店免費索取,不容錯過!

索取地點:(本書只在澳門地區免費派發)

- 邊度有書、文化廣場、一書齋、星光書店、葡文書局、文采書局、荷蘭園知樂館
- 漫畫
1/2、一雄動漫專門店、四人幫漫畫店
- 藝之軒、
競成貿易行、雅明流行音樂地帶
- 澳門大學動漫研究會、理工學院學生會、澳門工職青年中心、澳門社區青年義工發展協會、牛房倉庫

今期我畫了兩版漫畫「趕不上潮代」,大家請多多指教!

4 comments:

  1. ar blue, keep 1,2期俾我得吾得?

    ReplyDelete
  2. 我幫你問下有冇第一期先,因為免費,所以去得好快

    ReplyDelete
  3. 你身為頭目都無一兩本旁身成何體統!點對得住支持你的廣大鄉親,人生有幾多個十年(睇巾幗梟雄上腦).....

    ReplyDelete
  4. 我自己都係得兩本...最近大家ge話題都係巾幗梟雄,可惜我冇睇

    ReplyDelete